Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Już tylko 41,5% Polaków chce przywrócenia handlu we wszystkie niedziele, tak jak to miało miejsce przed 1 marca 2018 roku. Tak wynika z najnowszego rynkowego raportu. W poprzedniej edycji z września ub.r. takich zmian w prawie oczekiwało 52,6% społeczeństwa, zatem widać sporą różnicę. Z kolei teraz 47% rodaków jest przeciwnych pomysłowi łagodzenia ograniczeń.

Grupa JSW szacuje, że w 2024 roku miała 7,28 mld zł skonsolidowanej straty netto i 6,5 mld zł straty EBITDA - podała spółka w komunikacie. Spółka sięga jed...

Rada Pepco Group zatwierdziła możliwość skupu akcji o wartości 200 mln euro, który może być realizowany w latach obrotowych 2025-2027, podała spółka.

Rada Pepco Group zatwierdziła możliwość skupu akcji o wartości 200 mln euro, który może być realizowany w latach obrotowych 2025-2027. Spółka zaprezentował...

Po wczorajszej mocnej sesji, dziś indeksy również idą w górę. WIG-banki zyskuje 2 proc. Udało mu się wrócić ponad poziom 15 tys. pkt. Ustanowi nowe history...

Analitycy Noble Securities, w raporcie z 3 marca, podnieśli cenę docelową dla akcji LPP do 23.300 zł z 22.500 zł, podtrzymując zalecenie "kupuj".

Dyrektor generalny producenta Jacka Daniel'sa firmy Brown-Forman Lawson Whiting powiedział w środę, że kanadyjskie prowincje ściągające amerykańskie alkohole z półek sklepowych są gorsze niż cła i jest to nieproporcjonalna reakcja na opłaty nałożone przez administrację Trumpa.

Jak wynika z najnowszej edycji raportu pt. „Bieżące lęki i obawy Polaków”, spośród 53 możliwych czarnych scenariuszy najwięcej rodaków obecnie obawia się chorób najbliższych osób – 37,5%. Trzecie miejsce w rankingu ma strach przed inflacją i utratą wartości pieniądza.

Dyrektor generalny producenta Jacka Daniel'sa firmy Brown-Forman Lawson Whiting powiedział w środę, że kanadyjskie prowincje ściągające amerykańskie alkohole z półek sklepowych są gorsze niż cła i jest to nieproporcjonalna reakcja na opłaty nałożone przez administrację Trumpa.

Już w marcu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja konsekwentnie skupia się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus