Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Dzięki cyfryzacji i robotyzacji możemy zmniejszyć straty powstające w procesach produkcyjnych, a to się przekłada na ograniczenie oddziaływania na środowisko naturalne - powiedział Zbigniew Groszyk, wiceprezes zarządu SM Mlekpol.
Do końca grudnia 2024 r. Orlen wycofa się z prowadzenia wszystkich wolno stojących kiosków w Warszawie i innych miejscowościach. Co dalej z marką Ruch, która ma ponad 100 lat historii?
Kobiety na polskiej wsi dysponują ogromnym potencjałem – często mają wyższe wykształcenie niż mężczyźni, lecz brakuje im możliwości rozwoju zawodowego. Inicjatywa Agro Woman powstała, by odpowiedzieć na te potrzeby.
Cztery filary sukcesu budowania marki – wyjątkowość, wiarygodność, rozpoznawalność i konsekwencja – mogą być kluczem do zdobycia zaufania konsumentów z różnych pokoleń. Karolina Liberka, Head of Strategy and Innovation w Garden of Words Group, wyjaśnia, jak połączyć te elementy, by przyciągnąć lojalnych baby boomersów, wymagających millennialsów i dynamicznych przedstawicieli pokolenia Z.
- Zrównoważony rozwój – to już nie jest pytanie czy, tylko jak oraz pytanie: jak robić to w taki sposób, żeby jednocześnie być w stanie zwiększać biznes i rozwijać się - mówiła Ewa Łapińska, General Manager Poland & Baltics Mars Wrigley Polska na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024.
Polski przemysł spożywczy musi jak najszybciej uciec przemysłowi spożywczemu Ukrainy i Europy żeby być prawdziwym hubem produkcyjnym i to nie tylko dla Europy. Ukraina ze swoimi surowcami, zbożami i uprawami wielohektarowymi sprawia, że nie będziemy konkurencyjni - powiedział Marian Owerko, założyciel i przewodniczący Rady Nadzorczej FoodWell podczas sesji otwierającej Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024.
- To prawda, że mleczarstwo wyróżnia się na tle innych branż w kwestii bezpieczeństwa zywnościowego, bo jest w polskich rękach. Repolonizacja polskiego mleczarstwa obyła się dzięki Polmlekowi – mówi Marcin Witulski, prezes zarządu, Polmlek Sp. z o.o. w czasie debaty pt. Bezpieczeństwo żywnościowe – FoodTECH i AgriTECH.
Dzięki cyfryzacji i robotyzacji zmniejszamy straty powstające w procesach produkcyjnych, a to się przekłada na ograniczenie oddziaływania na środowisko naturalne - powiedział Zbigniew Groszyk, wiceprezes zarządu SM Mlekpol.
- Kiedyś w komunikacji marketingowej mówić o czasie przed telewizorem czy oglądaniu swoich ulubionych filmów czy seriali to było coś nudnego, coś nieaspiracyjnego, temat, o którym nie chcieliśmy mówić - dzisiaj to się bardzo zmienia - mówiła Anna Gutkowska, szefowa zespołu długoterminowej strategii sprzedaży i Perfect Store PepsiCo Polska na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024.
- Dywersyfikacja to słowo, które obok bezpieczeństwa żywnościowego jest bardzo ważne. Zarówno w zakresie zaopatrzenia w surowce, energię i wszystko to co jest związane z produkcją jak również w zakresie sprzedaży produktów bo zakładamy, że wciąż będziemy dużym eksporterem żywności – mówił Mirosław Maliszewski, poseł na Sejm RP, przewodniczący, Sejmowa Komisja Rolnictwa i Rozwoju Wsi, prezes, Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej podczas Forum Rynku...
Producent gier zadebiutował dziś na NewConnect. Na razie na jego akcjach nie przeprowadzono żadnej transakcji, ale teoretyczny kurs otwarcia wygląda niepokojąco.
Analitycy uważają, że w przypadku wygranej Donalda Trumpa we wtorkowych wyborach prezydenckich w USA wzrośnie atrakcyjność akcji europejskich spółek branży zbrojeniowej, informuje Reuters.
Część budżetu, który w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy został pierwotnie przeznaczony na zwiększenie dostępu do internetu, może zostać przesunięta na usługi cyfrowe.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus