Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Raport bieżący 44/2023
W sierpniu br. obroty centrów handlowych we wszystkich kategoriach obiektów wzrosły o 8,4 proc. w stosunku do sierpnia 2022 r. - poinformowała w czwartek Polska Rada Centrów Handlowych. Dodano, że najlepsze wyniki miały najmniejsze obiekty, w których wzrost obrotów sięgnął 11 proc.
Październik przyniósł niewidziany od 20 lat tak duży pokaz siły relatywnej polskich akcji. W kolejnych miesiącach będziemy obserwować, czy współczynnikom siły relatywnej uda się pokonać linię wieloletniego, negatywnego trendu.
Jak wynika z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych z miesiąca na miesiąc rośnie odwiedzalność centrów handlowych w Polsce, co przekłada się na wyższe obroty najemców. W podziale na kategorie najlepsze wyniki odnotowała rozrywka.
Informacja o wycenie wartości aktywów netto funduszu przypadającej na certyfikat inwestycyjny
Raport bieżący 3/2023
Shopify Inc. (NYSE: SHOP) reported third quarter 2023 earnings results today. Total revenue increased 25% to $1.7 billion compared to the same period a year ago. Net income was $718 […]
The post Infographic: How Shopify (SHOP) performed in Q3 2023 first appeared on AlphaStreet.
Informacja o wycenie wartości aktywów netto funduszu przypadającej na certyfikat inwestycyjny
Raport bieżący 23/2023
BIOMAXIMA: Ze względu na dotychczasowy brak istotnych umów, jakich spodziewaliśmy się w 2H’23, obniżamy całoroczne prognozy wyników. Spodziewamy się przychodów ze sprzedaży w wysokości 46,2 mln PLN, 5,0 mln PLN EBITDA oraz 1,1 mln PLN zysku netto.
Raport bieżący 55/2023
Informacja o wycenie wartości aktywów netto funduszu przypadającej na certyfikat inwestycyjny
Futures w USA zwyżkują; podobnie jak indeksy w Europie. Inwestorzy analizują ostatnie ruchy banków centralnych na świecie. Dolar osłabia się, a obligacje umacniają się.
Raport bieżący 54/2023
Ocieplenie klimatu uderzyło w branżę modową. Jak zwraca uwagę businessinsider.com.pl, jesienne kolekcje nie sprzedają się tak, jak dotychczas. Spowolnienie dynamiki sprzedaży odnotowały największe firmy odzieżowe.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus