Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Simple ma kontrakt Herbapolem

Udostępnij

W drugiej połowie marca SME (SIMPLE) zawarło kontrakt z Wrocławskimi Zakładami Zielarskimi Herbapol S.A. Realizacja umowy dotyczyć będzie m.in. dostarczenia licencji serwerowej i wdrożenia funkcjonalności PERSONEL. Przedmiotowy kontrakt zostanie zrealizowany do końca grudnia 2021 r.Herbapol Wrocław S.A. jest kolejnym zdobytym klientem na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.

Oferta Simple spełnił postawione przez Herbapol Wrocław wymagania systemowe. Jesteśmy przekonani, że wybrane oprogramowanie zoptymalizuje pracę oraz wpłynie na efektywność funkcjonowania poszczególnych działów firmy. To przełoży się również na szybsze wykonywanie obowiązków oraz sprawniejszą komunikację z pracownikami. Wieloletnie doświadczenie Simple – wśród różnego rodzaju firm i instytucji – utwierdza nas w przekonaniu, że dokonaliśmy najlepszego wyboru, a narzędzia oferowane przez spółkę będą sprawnie i skutecznie wdrożone– mówi Edyta Sapijaszko, Kierownik Działu Informatyki Wrocławskie Zakłady Zielarskie Herbapol S.A.

Wdrożenie w Herbapol funkcjonalności PERSONEL będzie wspierać zarządzanie zasobami ludzkimi. Moduł ten będzie odpowiedzialny za obsługę spraw pracowniczych oraz dostarczenie niezbędnych do analizy – dla kadry menadżerskiej – informacji o zatrudnionych. Dodatkowo w firmie Herbapol Wrocław S.A. zaimplementowane zostanie rozwiązanie XPRIMER.

Dołączenie do grona klientów Simple przedsiębiorstwa Herbapol Wrocław S.A. jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że tak znana i ceniona firma postawiła na oferowane przez Simple rozwiązania. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Herbapol będzie profesjonalna i korzystna, a proponowane rozwiązania usprawnią zachodzące w firmie procesy związane z zasobami ludzkimi – mówi Damian PłotnikowskiKey Account Manager Simple SA. Nasze produkty od lat cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród potencjalnych i aktualnych klientów. Jesteśmy przekonani, że rozwiązania oferowane przez Simple spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Wdrażanie przemyślanych systemów jest trudniejsze i wymaga więcej czasu, ale wierzymy, że warto to robić  – dodaje.