140 klientów netto pozyskał B24 (BRAND24) w pierwszych trzech miesiącach 2021 roku. To już czwarty kwartał z rzędu, kiedy globalny dostawca narzędzi do monitorowania mediów zwiększa liczbę aktywnych kont.
Na koniec pierwszego kwartału 2021 roku z usług Brand24 korzystało 3610 klientów. Oznacza to 18-proc. wzrost netto aktywnych użytkowników rok do roku oraz 4-proc. w porównaniu z czwartym kwartałem 2020 r. Przypomnijmy, że spółka przekroczyła próg rentowności w Q4 zeszłego roku i planuje trwałe zyski.
W pierwszym kwartale, z miesiąca na miesiąc notowaliśmy coraz lepsze wyniki sprzedażowe. Tylko w marcu przybyły nam 94 nowe konta. Widać więc, że klienci dostrzegają i doceniają nowe funkcje takie, jak nasza autorska metryka Presence Score, nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy monitorowanie newsletterów – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24. – W ostatnim czasie pozyskaliśmy też klientów na nasz nowy produkt Custom Reports – dodaje.
Brand24 od I kw. 2021 r. aktywnie wprowadza nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Są to między innymi szyte na miarę analizy sentymentu wobec danej marki, przygotowywane przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.
- To nie koniec nowości w naszej ofercie. Już teraz analizujemy zainteresowanie wersją Brand24 skierowaną do inwestorów giełdowych, którzy chcą mieć kompletny i natychmiastowy dostęp do informacji o wybranych spółkach. Pozwala im to często osiągnąć przewagę informacyjną nad szerokim rynkiem – podkreśla Michał Sadowski.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.