Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w marcu 2021 r. równe około 60,1 mln zł czyli o 40,3% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w marcu 2021 r. do około 28,8 mln zł, czyli o około -7,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 31,1 mln zł, o 95,2% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 171,5 mln zł (-13,1% r/r). Za 85,6 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 86 mln zł jubilerski. To odpowiednio -30,6% i +15,9% w stosunku do trzech pierwszych miesięcy 2020 r.
„VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu wyniosła około 49,2 proc. i była wyższa rdr o około 5,7 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 47,7 proc. i była wyższa o 0,1 p.p. rdr" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec marca 2021 r. równa 52,5 tys. m2 (-2,3% r/r).