PSH (POLYSLASH), notowany na rynku NewConnect krakowski producent gier oraz twórca wyróżnionego Paszportem Polityki 2019 tytułu We. The Revolution, pozyskał 1,587 mln zł w ramach emisji akcji serii C przeprowadzonej w formie subskrypcji prywatnej. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na sfinansowanie produkcji gier Tribe: Primitive Builder i Police Shootout, a także działań marketingowych wokół tych tytułów. Kapitał pozwoli również sfinansować prace nad kolejną, niezapowiedzianą jeszcze autorską produkcją Spółki.
W ramach oferty publicznej akcji serii C przeprowadzonej w formie subskrypcji prywatnej Spółka przyjęła zapisy na wszystkie ze 167 tys. emitowanych akcji. Rada Nadzorcza Spółki uchwaliła ich cenę emisyjną akcji na poziomie 9,50 zł, która została ustalona podczas procesu Budowy Księgi Popytu przez inwestorów zaproszonych do oferty. Akcje zostały nabyte przez 30 inwestorów, a stopa redukcji zapisów w ofercie wyniosła 35 procent.
- Podjęcie decyzji o emisji akcji serii C było jedną z trudniejszych decyzji biznesowych. Pozwoliła nam ona jednak na pozyskanie środków potrzebnych do sfinansowania naszych ambitnych planów produkcyjnych i wydawniczych, nie uzależniając nas od gotówki wygenerowanej ze sprzedaży Mech Mechanic Simulator. Zakładamy, że gra zostanie pozytywnie przyjęta przez graczy, natomiast uzyskanie realnego przychodu ze sprzedaży jest rozłożone w czasie. Emisja pozwoliła nam przy małym rozwodnieniu akcjonariatu pozyskać środki potrzebne na jak najszybsze rozpoczęcie prac nad wysoko-jakościowymi produkcjami oraz wydanie ich w ustalonym terminie. Jesteśmy przekonani, że podjęta decyzja była słuszna, biorąc pod uwagę, że inwestorzy chcieli nabyć o wiele więcej akcji niż oferowaliśmy – komentuje Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.
Pozyskane 1,59 mln zł zostaną przeznaczone na sfinansowanie następujących celów emisyjnych:
- Produkcja Tribe: Primitive Builder
- Marketing Tribe: Primitive Builder
- Produkcja Police Shootout (mobilne)
- Marketing Police Shootout (mobilne)
- Nowa produkcja (tytuł zostanie ujawniony w późniejszym terminie).
- Emisja zapewniała nam finansowanie naszych flagowych projektów. Cieszymy się, że nowi inwestorzy dostrzegli nie tylko ich potencjał, ale także naszej nadchodzącej premiery, czyli Mech Mechanic Simulator. Premiera gry na platformie Steam odbędzie się już 25 marca br. - dodaje Dawid Ciślak.
Mech Mechanic Simulator przeniesie gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy nie pracują już nad samochodami, lecz nad olbrzymimi robotami. Gracz wcieli się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem będzie naprawa mechów. Na początku gracz będzie musiał sprawdzić się na naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem będzie mógł podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Tytuł pozwoli graczom na szerokie spektrum napraw i modyfikacji mechów. Poszczególne części maszyn mogą zostać pomalowane, odrdzewianie, zespawane, a nawet stworzone od nowa. Zniszczone elementy, niemożliwe do zreperowania mogą zostać sprzedane na złom albo przetopione i wykorzystane do stworzenia zupełnie nowego elementu, którego konkurencja nie dostanie w żadnym sklepie.