Skinwallet Market, marketplace wirtualnych przedmiotów z gier i jeden z dwóch flagowych produktów spółki SWT (SWALLET), notuje stały wzrost kluczowych wskaźników rozwoju. Na platformie zarejestrowało się już ponad 25 tys. użytkowników, a liczba zawieranych w ramach platformy transakcji nieustannie rośnie. Platforma obsługuje transakcje kupna, sprzedaży oraz wymiany dóbr cyfrowych bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.
Platforma Skinwallet Market wystartowała w październiku 2020 r. Od tego momentu została wzbogacona o nowe funkcjonalności, takie jak sprzedaż i wymiana bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, czy moduł API, który umożliwia podmiotom zewnętrznym zautomatyzowanie procesów.
Skinwallet Market jest produktem globalnym. Około 90 proc. transakcji dokonywanych na platformie odbywa się poza Polską. Najwięcej użytkowników pochodzi z USA, Wielkiej Brytanii i Niemiec. Taki wynik jest zgodny z wcześniejszymi założeniami zarządu Skinwallet:
- Od początku chcieliśmy, aby Market funkcjonował jako produkt globalny. Realizując taką strategię mamy o wiele większe możliwości rozwoju naszej Spółki i osiągania zdecydowanie lepszych wyników niż skupiając się jedynie na rynku lokalnym. Obserwując wyniki platform widzimy wyraźną tendencję wzrostową: przybywa nam użytkowników, którzy dokonują coraz większej liczby transakcji. Te wyniki to efekt intensyfikacji działań marketingowych pozwalających na budowę silnej pozycji na tym rozdrobnionym rynku – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.
Łącznie, od momentu uruchomienia do końca lutego 2021, platforma zyskała 25 tys. zarejestrowanych użytkowników. Pierwszy tydzień marca przyniósł już ponad 3,1 tys. nowych użytkowników. Dla porównania: w lutym br. liczba ta wyniosła łącznie 7,5 tys. osób, a w styczniu było to 6,5 tys. Dynamika wzrostu wyraźnie zwiększyła się wraz z uruchomieniem możliwości handlu bezpośredniego pomiędzy użytkownikami na początku 2021 r. Liczba dokonywanych transakcji w ciągu pierwszych 7 dni bieżącego miesiąca wyniosła ponad 1,4 tys. W styczniu było ich łącznie 1,6 tys., natomiast w lutym – 1,7 tys.
Wyniki są efektem intensywnych działań marketingowych, w tym nawiązania współpracy z topowymi influencerami, między innymi: ‘Saju’, ‘stompdaking’ czy ‘tudson’, oraz twórcami i traderami. Skinwallet był także sponsorem turnieju organizowanego przez beloud.gg, podczas którego dzięki nagrodom dostarczonym przez Skinwallet, widzowie turnieju mieli możliwość wzięcia udziału i wygrania skinów w postaci koła fortuny.
Jak podkreślają członkowie Zarządu, wszystkie prowadzone teraz działania znajdą wyraźne odzwierciedlenie w wynikach finansowych za kolejne kwartały.