Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

W styczniu na platformie Skinwallet Market zarejestrowało się ponad 6,5 tys. nowych użytkowników

Udostępnij

Skinwallet Market, marketplace obsługujący transakcje kupna, sprzedaży oraz wymiany dóbr cyfrowych bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, rozwija się w coraz szybszym tempie: w styczniu na platformie zarejestrowało się ponad 6,5 tys. nowych użytkowników, czyli 42 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Łącznie od chwili uruchomienia w październiku 2020 r. marketplace pozyskał 18 tys. użytkowników.

Skinwallet Market to jedna z dwóch platform, których właścicielem jest SWT (SWALLET), pierwsza spółka z pogranicza e-sportu i gamingu notowana na warszawskiej giełdzie. Platformy funkcjonują w modelu instant oraz marketplace. Skinwallet Instant rozpoczął działalność w 2019 roku. Skinwallet Market został uruchomiony w październiku 2020 roku, a od stycznia br. działa w pełnej odsłonie, oferując użytkownikom zarówno możliwość zakupu, jak i sprzedaży dóbr cyfrowych z gier. Głównym rynkiem działalności spółki jest gra CS:GO, jednak obie platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

- Pozytywnie oceniamy start pełnej wersji Skinwallet Market. Istotnie przyśpieszyliśmy tempo pozyskiwania nowych użytkowników. Łącznie od października na platformie zarejestrowało się ich 18 tys., z czego w samym styczniu ponad 6,5 tys. Pokazuje to, że dobrze odczytujemy i wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników i jest to dobry prognostyk do wzrostów w kolejnych miesiącach – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

W minionym tygodniu Skinwallet Market wzbogacony został o moduł API, umożliwiający podmiotom zewnętrznym zautomatyzowanie procesu zakupu i sprzedaży dóbr cyfrowych na platformie. Uruchomienie API umożliwia spółce nawiązywanie nowych relacji B2B.

- Zarówno premiera wszystkich funkcjonalności platformy, jak i modułu API, otwiera nas na zupełnie nowe rynki. Jesteśmy przekonani, że te działania znajdą swoje odzwierciedlenie w ilości zawieranych transakcji oraz wynikach finansowych za pierwszy kwartał 2021 roku. Jesteśmy usatysfakcjonowani dotychczasowymi wynikami platformy – dodaje Szwaja.

W najbliższym czasie Skinwallet będzie kontynuował działania marketingowe zmierzające do zwiększania liczby użytkowników marketplace na rynkach międzynarodowych. Już teraz platforma cieszy się popularnością nie tylko wśród polskich graczy: ponad 90% transakcji od momentu startu zostało dokonanych poza Polską.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus