Notowana na rynku głównym GPW spółka kosmetyczna MIR (MIRACULUM) w grudniu 2020 roku osiągnęła 1,7 mln przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu 2019 roku o 29 proc. Narastająco, od stycznia do grudnia 2020 roku, przychody wyniosły 24,4 mln zł – jest to wzrost o 12 proc. r/r.
-Za nami czas intensywnych prac nad odbudową marki kosmetycznej, która istnieje na rynku od 1924 roku. Konsekwentnie realizowana strategia ma swoje odzwierciedlenie w wynikach finansowych. Systematycznie wzrastające przychody spółki to dowód na to, że konsumenci ponownie zaufali produktom marek z portfolio Miraculum – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Miraculum to polska firma kosmetyczna z prawie 100-letnią tradycją. Kosmetyki Miraculum powstają w oparciu o własne, oryginalne receptury, bazujące na nowoczesnych składnikach pochodzenia naturalnego. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek, w tym m.in. Pani Walewska, Joko, Chopin i Tanita. Cały proces produkcyjny odbywa się z dbałością o środowisko naturalne.