Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Skinwallet wzrosły w III kwartale o 73% r/r

Udostępnij

SWT (SWALLET), szczecińska spółka działająca na rynku e-sportu, podsumowuje wyniki za III kwartał. Przychody wygenerowane w trzech pierwszych kwartałach 2020 roku są aż o 167 procent wyższe niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Przewyższają również łączną wartość przychodów wypracowanych w całym 2019 roku aż o 69 procent. W ostatnich tygodniach spółka skoncentrowała swoje działania na dokończeniu prac nad uruchomioną w październiku platformą Skinwallet Market i zapowiada wdrożenie wszystkich jej funkcjonalności jeszcze w tym roku.

- W ostatnim kwartale skupiliśmy się na udostępnieniu użytkownikom drugiej platformy typu marketplace. Skinwallet Market docelowo umożliwiać będzie handel skórkami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, co świetnie uzupełnia działanie platformy Instant i otwiera nas na kilkukrotnie większy rynek. Efekty uruchomienia nowej platformy będą częściowo widoczne już w IV kwartale tego roku, a w pełni spodziewamy się je zobaczyć na początku 2021 r., kiedy wszystkie funkcjonalności będą już dostępne – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Przychody w III kwartale wyniosły 2,9 mln zł, czyli 73 procent więcej niż w tym samym kwartale ubiegłego roku (spółka wygenerowała wówczas 1,7 mln zł przychodów). W okresie od 1 stycznia do 30 września 2020 roku wysokość przychodów Skinwallet wyniosła 9,7 mln zł w porównaniu do 3,6 mln zł odnotowanych rok wcześniej, co stanowi wzrost o 167 proc.

Przychody wypracowane w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku przewyższają o 69 proc. łączną wartość przychodów wygenerowanych w całym 2019 roku, które wyniosły łącznie 5,7 mln zł.

- Wzrost przychodów pozwolił nam m.in. na powiększenie zespołu, co było konieczne w związku z dynamicznym wzrostem skali działalności i intensywnymi pracami rozwojowymi - w rezultacie od końca marca do końca września urośliśmy o około 50 proc. W minionym kwartale ponieśliśmy też zwiększone nakłady marketingowe zmierzające do pozyskania nowych użytkowników oraz jednorazowe koszty związane z debiutem na NewConnect w wysokości 270 tys. zł. W nadchodzących tygodniach będziemy kontynuować prace nad Skinwallet Market wprowadzając kolejne funkcjonalności oraz prowadzić dalsze działania marketingowe zmierzające do rozbudowywania bazy użytkowników obu platform. – uzupełnia Kornel Szwaja.

Skinwallet to jeden z największych na rynku serwisów skupujących dobra cyfrowe. Działa poprzez dwie platformy: Skinwallet Market oraz platformę działającą w modelu instant, która jest największą polską stroną zajmującą się handlem takimi aktywami. Spółka zadebiutowała na NewConnect 2 września tego roku.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus