Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły w październiku 2020 r. rekordowe 87,6 mln zł (+9% rdr.). Poziom dziennych obrotów osiągnął historyczny poziom niemal 4 mln zł, zaś miesięczna sprzedaż w kanale online po raz pierwszy w historii przekroczyła 60 mln zł (61,6 mln zł, +8,2% rdr.).
Szacowane przychody ze sprzedaży po 10 miesiącach 2020 r. osiągnęły niemal 763 mln zł (+14,1% rdr.), z czego 71%, tj. 540,7 mln zł (+15,6% rdr.), przyniósł kanał e-commerce.
- Rok temu, w październiku 2019 r. po raz pierwszy przekroczyliśmy granicę 80 milionów złotych miesięcznych obrotów. Teraz poza najlepszymi w historii miesięcznymi przychodami ze sprzedaży zanotowaliśmy także najlepszy poziom dziennych obrotów. Przy 22 dniach roboczych w październiku 2020 r. wyniosły one bowiem niemal 4 miliony złotych. To wspaniały prezent tuż przed przypadającymi w listopadzie 33. urodzinami TIM-u – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Niezmiennie wzbogacamy naszą ofertę o produkty spoza tradycyjnego asortymentu elektrotechnicznego. Robimy to przede wszystkim w modelu dropshippingowym, a więc polegającym na wysyłce produktów z magazynu dostawcy bezpośrednio do klienta. W ten sposób w ostatnich dniach października do oferty TIM.pl dołączyła szeroka gama nieobecnych dotąd produktów RTV, AGD czy elektroniki użytkowej. Jestem przekonany, że w czasach pandemii, gdy klienci poszukują jak najbardziej kompletnej oferty w jednym miejscu, te produkty spotkają się ze sporym zainteresowaniem – dodaje Krzysztof Folta.