SWT (SWALLET), pierwsza spółka z rynku e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, ogłosiła datę uruchomienia własnej platformy transakcyjnej typu Marketplace. Od 5 października fani gier esportowych oraz handlu skórkami z gier będą mogli dokonać zakupu za pośrednictwem nowej platformy. Uruchomienie platformy pozwoli Spółce na dywersyfikację swojej działalności i źródeł przychodów oraz na wzrost marżowości.
Docelowo w ramach nowej platformy użytkownicy będą mogli sprzedawać i kupować skiny z gier CS:GO oraz Dota 2 bezpośrednio od innych użytkowników. Na początku, w wersji uruchomionej 5 października fani wspomnianych gier będą mogli nabywać za pośrednictwem platformy skórki oraz przedmioty znajdujące się w katalogu dostępnych przedmiotów.
- Uruchomienie platformy Marketplace otwiera nas na nowy, nawet kilkunastokrotnie większy rynek transakcji dobrami cyfrowymi. Pracowaliśmy nad projektem od końca ubiegłego roku, dlatego cieszę się, że już za 4 dni umożliwimy graczom handel. Z sukcesem zakończyliśmy finalne testy platformy oraz dostosowaliśmy systemy płatności, aby jak najwięcej użytkowników z różnych krajów mogło dokonać zakupu wybranego skina. Teraz nasza platforma jest już gotowa do tego, aby oferować graczom możliwość kupienia skinów bezpośrednio z naszego katalogu – komentuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.
Uruchomienie platformy Marketplace jest jednym z kamieni milowych, na których realizację spółka pozyskała finansowanie w ramach styczniowej emisji akcji. Spółka pozyskała wówczas 3,4 mln zł. Akcje Skinwallet zadebiutowały na rynku NewConnect 2 września br. Operatorem platformy jest powołana na początku września Spółka Skinwallet MT Ltd. z siedzibą w Sliema na Malcie. Skinwallet S.A. posiada 100 procent udziałów w spółce zależnej oraz jest właścicielem praw własności intelektualnych związanych z platformą.
Obecnie spółka prowadzi własną platformę do handlu dobrami cyfrowymi w grach typu Instant, która oferuje możliwość łatwej, bezpiecznej i natychmiastowej sprzedaży dóbr cyfrowych, czyli wirtualnych przedmiotów z gier (m.in. Counter Strike: Global Offensive, Dota 2 czy Team Fortress 2). Spółka skupuje skiny na własny rachunek, a później sprzedaje je po wyższej cenie. Jest to jeden z największych serwisów skupujących dobra cyfrowe z gier metodą mass-deposit na rynku i największa polska strona zajmująca się handlem takimi dobrami. Od początku istnienia Skinwallet systematycznie ulepsza swoją platformę: rozszerza ofertę o przedmioty z kolejnych gier, wdraża popularne systemy płatności oraz wprowadza serwis na nowe rynki. Dzięki platformie typu Marketplace Skinwallet zamierza zdywersyfikować swoją działalność oraz zwiększyć jej skalę.