Wrocław, 19 marca 2025 – TXT (TEXT) dołączył do HubSpot App Partner Program i wprowadził certyfikowaną integrację produktu LiveChat do marketplace amerykańskiej firmy. HubSpot, wiodąca platforma dla rozwijających się firm, współpracuje z partnerami takimi jak Text, aby wspierać ich rozwój poprzez zwiększanie wartości produktów i dystrybucję wysokiej jakości aplikacji w HubSpot App Marketplace.
Bezpośrednie połączenie między LiveChat a HubSpot ułatwia i usprawnia zarządzanie leadami. Dzięki eliminacji ręcznego wprowadzania danych i konieczności przełączania się między systemami użytkownicy mogą zaoszczędzić czas i ograniczyć koszty. Wystarczy kliknięcie, aby prowadzić proces sprzedaży, tworzyć zgłoszenia dla działu wsparcia, aktualizować informacje o klientach i przechowywać transkrypcje czatów – wszystko w jednym miejscu.
„Nasi klienci chcą osiągać świetne wyniki w krótkim czasie, dlatego nieustannie poszukujemy rozwiązań i narzędzi, które pomogą im szybciej wykonywać ich pracę i usprawniać operacje" – powiedział Scott Brinker, wiceprezes ds. ekosystemu platformy w HubSpot. „Oferta Text to świetna opcja na zwiększenie efektywności i cieszymy się, że firma dołączyła do programu App Partner."
Program HubSpot App Partner to ekosystem wartościowych integracji zewnętrznych. Certyfikowane integracje świadczą o zaangażowaniu partnera w jakość produktu i doświadczenia klienta (customer experience).
„Dołączenie do programu HubSpot App Partner jako partner z certyfikowaną integracją LiveChat to ekscytujące osiągnięcie dla zespołu Text. Dzięki tej integracji zapewniamy naszym wspólnym klientom wsparcie w zakresie procesów biznesowych i umożliwiamy dotarcie do setek milionów użytkowników" – powiedział Szymon Klimczak, Chief Growth Officer w Text. „Razem otwieramy przed firmami nowe możliwości, pomagając im lepiej angażować ich odbiorców."