1 października Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy ECC (ECCGAMES), notowanego na NewConnect, producenta gier i symulatorów sportów motoryzacyjnych, zadecyduje o przeprowadzeniu emisji akcji. W jej ramach Spółka planuje pozyskać środki na produkcję i reklamę gier mobilnych, w tym Car Mechanic Simulator Racing. Idea nowego projektu, w którym będzie dostępny tryb multiplayer, ma wprowadzić m.in. nieobecny w poprzednich wersjach element rywalizacji. Gracz będzie miał możliwość tuningowania swojego samochodu, a następnie udział w wyścigach z nagrodami. Wydawcą bestsellerowej serii wirtualnych warsztatów samochodów jest Grupa PLW (PLAYWAY).
- Seria Car Mechanic Simulator zyskała dużą popularnością wśród graczy. Jej ostatnia mobilna część, za której powstanie odpowiadaliśmy, została pobrana prawie 24 mln razy. Doskonały odbiór tytułu oraz dobra współpraca z PlayWay-em, który jest jego wydawcą, sprawiła, że podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu pracy nad jego nową odsłoną – informuje Piotr Wątrucki, prezes ECC Games. – Chcemy, aby Car Mechanic Simulator Racing trafił do sprzedaży jeszcze w tym roku, dlatego zamierzamy przeprowadzić emisję akcji. Środki z emisji przeznaczymy na rozwój działu mobilnego. Decyzję o możliwości przeprowadzenia emisji podejmą nasi akcjonariusze – dodaje Piotr Wątrucki.
ECC Games na podstawie analiz zachowań graczy stworzyło koncepcję nowej wersji Car Mechanic Simulator i zdecydowało o wprowadzeniu do CMSR wielu nowości. Jedną z nich będzie tryb multiplayer, który wprowadzi do rozgrywki element rywalizacji. W ocenie Spółki przełoży się to na zwiększenie możliwości monetyzacji gry oraz czasu zaangażowania graczy. – Car Mechanic Simulator Racing jest przez nas dobrze przemyślany i odpowiada na potrzeby graczy. Znajdą się w nim elementy RPG oraz wyścigów online. Gracz będzie naprawiał samochody w warsztacie aby zarobić, a zebrane w ten sposób środki przeznacz na zakup oraz tuning własnego auta, którym wystartuje w wyścigach na ćwierć mili z innymi graczami – dodaje Piotr Wątrucki.
Kolejną nowością przy tworzeniu CMRS jest wykorzystanie możliwości jakie daje pozyskiwanie graczy. W tym celu ECC Games, wspólnie z Play Way-em przeprowadzi kampanię User Acquisition. W lipcu br. firmy zawarły aneks, który reguluje tę kwestię. ECC Games wynegocjowało wówczas znacząco lepsze niż dotychczas warunki finansowe w zakresie rozwijania i rozliczeń gry – Liczymy, że poprzez podjęcie działań zmierzających do pozyskiwania graczy, uda nam się zdecydowanie zwiększyć uwagę nowych odbiorców i zainteresować ich serią CMS. Nowa część będzie zdecydowanie bardziej rozbudowana od poprzednich oraz zostanie wzbogacona o dodatkowe elementy. Car Mechanic Simulator Racing jest obecnie najważniejszym tytułem w portfolio naszej spółki – informuje Piotr Wątrucki.
NWZA spółki zostało wyznaczone na 1 października. ECC Games chce rozpocząć soft launch gry jeszcze w tym roku.