Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w sierpniu 2020 r. równe około 87,9 mln zł czyli o 1,3% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w sierpniu 2020 r. do około 48,2 mln zł, czyli o około -9,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 37,6 mln zł, o 20,9% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 546,2 mln zł (-16,8% r/r). Za 323,4 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 206 mln zł jubilerski. To odpowiednio -21,4% i -6,7% w stosunku do okresu styczeń – sierpień 2019 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,4% i była niższa od marży osiągniętej w sierpniu 2019 roku o około 1,4 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-sierpień 2020 wyniosła około 47,8% i była niższa o 3,4 pp. od marży osiągniętej w analogicznym okresie roku ubiegłego" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec sierpnia 2020 r. równa 52,9 tys. m2.