Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Znane marki w grze Drift21. ECC Games ma kolejną licencję

Udostępnij

ECC (ECCGAMES) Games, notowany na NewConnect, producent gier i symulatorów sportów motoryzacyjnych, otrzymał informację o uzyskaniu licencji na korzystanie ze znaku towarowego NISSAN w grze Drift21. To kolejna znana marka w projekcie, w poprzednich miesiącach spółka informowała o pozyskaniu licencji na takie marki jak Mazda, Subaru i BMW. Celem umieszczenia popularnych motoryzacyjnych znaków firmowych w grze jest maksymalizacja jej realizmu i przychodów ze sprzedaży projektu.

- W ostatnim czasie udało nam się nawiązać i sfinalizować współpracę z Nissanem, który jest producentem jednych z najbardziej rozpoznawalnych samochodów w świecie driftingu. W minionym roku otrzymaliśmy także pozytywne informacje od marek Mazda, Subaru i BMW, które także znajdą się w naszej grze. Wszystkie te marki są nieodłącznym elementem driftu, a ich obecność z pewnością podniesie realizm naszego projektu – mówi Piotr Wątrucki, Prezes ECC Games.

Gra Drift21 to flagowy projekt ECC Games, które specjalizuje się w segmencie symulatorów sportowych. W grudniu 2019 roku producent podpisał umowę ze znanym wydawcą gier komputerowych należącym do koncernu Digital Bros – 505 Games. ECC Games zakłada, że dzięki współpracy z globalnym wydawcą, przy jednoczesnym wsparciu marketingowym ze strony PlayWay-a, Drift21 dotrze do szerszej grupy odbiorców, co może przełożyć się na wyniki sprzedaży produkcji. W ocenie zarządu o ostatecznym sukcesie gry zadecyduje w dużej mierze poziom jej realizmu. Aby temu sprostać, we wrześniu ubiegłego roku spółka nawiązała współpracę z firmą ECUMASTER, która wesprze działania w zakresie tuningu samochodów dostępnych w projekcie.

- Zdajemy sobie sprawę, że Drift21 to tytuł długo wyczekiwany i taki, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom graczy. Sukcesywnie staramy się dostarczać rozwiązania, które wpłyną pozytywnie na rozwój produkcji i dostarczą rozrywkę na naprawdę wysokim poziomie – mówi Piotr Wątrucki, prezes zarządu ECC Games. - Pracujemy nad tym, aby
w grze znalazły się także inne znane marki pojazdów. O postępach naszych prac będziemy informowali na bieżąco -
dodaje.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus