Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Vivid obserwuje 25% wzrost pobrań wszystkich produktów spółki

Udostępnij

VVD (VIVID) ocenia, że pandemia koronawirusa nie wpłynie negatywnie na sprzedaż produktów spółki. Jak podano, Vivid Games prowadzi sprzedaż wyłącznie w formie cyfrowej, w związku z czym ewentualne ograniczenia dotyczące przemieszczania się osób i towarów wprowadzane przez władze publiczne różnych krajów pozostaną bez negatywnego wpływu na możliwość uzyskiwania przychodów.

„Analiza wskaźników uzyskiwanych przez produkty Emitenta wykazuje, że istnieje korelacja między pandemią koronawirusa a wynikami Spółki. Od początku lutego Emitent obserwuje globalny około 25% wzrost pobrań wszystkich produktów Spółki w porównaniu do stycznia br., przy czym największy wzrost, o około 200% Emitent odnotował w Chinach, tj. kraju najbardziej dotkniętym pandemią. W ocenie Emitenta w związku z wprowadzanymi przez władze publiczne różnych krajów ograniczeniami przemieszczania i gromadzenia się osób może nastąpić wzrost nakładów gospodarstw domowych na konsumpcję rozrywki dostępnej cyfrowo, w tym gier mobilnych, co może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe Emitenta” – czytamy w komunikacie

Dodano także, ż spółka wprowadziła system pracy zdalnej, dotyczący wszystkich pracowników i współpracowników. Działania nie mają znacząco wpłynąć na efektywność spółki, a założone przed pandemią koronawirusa terminy realizacji projektów nie są zagrożone.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus