Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sfinks Polska nie odnotował znaczącego wzrostu sprzedaży na wynos w miniony weekend

Udostępnij

Zarząd SFS (SFINKS) podał, że mimo zaprzestania obsługi klientów w lokalach, spółka w dalszym ciągu prowadzi sprzedaż posiłków na wynos oraz w kanale delivery z wyłączeniem części restauracji mieszczących się w centrach handlowych.

 „(…) odnotowany przez Emitenta procentowy spadek przychodów w restauracjach sieci Grupy Sfinks Polska za okres 14-15.03.2020 r. wyniósł ok. 90% w stosunku do poprzedniego weekendu. W przypadku braku istotnego wzrostu zainteresowania kanałami sprzedaży na wynos i w delivery, a w efekcie utrzymania się istotnego spadku sprzedaży gastronomicznej będzie to miało bardzo istotny wpływ na wyniki finansowe i sytuację płynnościową/gospodarczą Emitenta” – czytamy w komunikacie

Dodano także, że sprzedaż w kanałach na wynos i delivery nie miała dotychczas znaczącego udziału w przychodach, a w dniach 14-15.03.2020 r. spółka nie odnotowała znaczącego jej wzrostu.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus