IPO (INTERSPPL) poinformował, że w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19 odnotowuje znaczące spadki ilości klientów w sklepach, wynikające m.in. z zalecenia ograniczenia przemieszczania się i unikania dużych skupisk ludzkich. Zaznaczono, że sytuacja wpływa na spadek bieżącej sprzedaży, co będzie docelowo negatywnie rzutować na wyniki finansowe za rok obrotowy 2019/2020 kończący się 31 marca 2020 r.
„Działalność INTERSPORT Polska S.A. polegająca głównie na sprzedaży detalicznej artykułów sportowych jest w znacznym stopniu uzależniona od funkcjonowania sklepów zlokalizowanych w dużych centrach handlowych. Nie można wykluczyć, że w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa centra te mogą zostać zamknięte. W przypadku zaistnienia niesprzyjających okoliczności Zarząd jest przygotowany na zastosowanie planów awaryjnych i wdrożenie środków na rzecz utrzymania ciągłości operacyjnej Spółki” – czytamy w komunikacie
Dodano, że na okres wiosenno-letni spółka ma przygotowany zapas towarowy oraz zapewnioną ciągłość dostaw, ze względu na zdywersyfikowane źródła dostaw towarów.