Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Vivid Games: Dwukrotny wzrost przychodów Real Boxing 2 w lutym

Udostępnij

O ponad 100% wzrosły przychody Real Boxing 2 w lutym 2020 r.  w porównaniu do stycznia. Spółka spodziewa się większych wpływów z gry również w dalszej części roku, zwłaszcza że w przygotowaniu znajduje wersja mobilna Real Boxing 2020 oraz port gry na konsolę Nintendo Switch.

Wielokrotnie nagradzana marka Real Boxing jest najpopularniejszą na świecie grą bokserską na platformach mobilnych. Od 2012 roku trafiła do ponad 77 mln graczy, przynosząc VVD (VIVID) blisko 70 mln zł przychodów ze sprzedaży. W 2020 roku planowana jest premiera nowej mobilnej wersji gry - Real Boxing 2020. W przygotowaniu znajduje się wersja na konsolę Nintendo Switch, której premiera planowana jest w drugim półroczu 2020 r.

Z końcem 2019 roku Spółka zakończyła współpracę z MGM, właścicielem marki Rocky. Od 1 lutego w sklepach Apple App Store i Google Play dostępna jest wersja gry Real Boxing 2 nie wykorzystująca marki Rocky, a osoby, które wcześniej zakupiły zawartość związaną z marką Rocky będą mogły używać jej do końca czerwca br. -Po wielu testach postanowiliśmy zakończyć umowę z MGM, w ramach której gra wykorzystywała wizerunek serii filmów “Rocky”. Zgodnie z oczekiwaniami - obserwujemy znaczny wzrost pobrań organicznych, co już teraz przekłada się na ponad dwukrotnie wyższe przychody ze sprzedaży gry. Nie musimy również odprowadzać opłat licencyjnych co pozytywnie wpłynie na zwiększenie marży. - tłumaczy Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games. - Od początku roku zwiększyliśmy zespół Real Boxing, który pracuje nad wieloma usprawnieniami, głównie w zakresie mikropłatności - w tym subskrypcji - kontynuuje Kościelny.

W marcu i kwietniu premiery będą miały gry mobilne: Animal Hotel Manager, Juice Farm oraz Skyward Cities. Na platformie Nintendo Switch pojawią się przygotowywane i publikowane przez QubicGames gry Gravity Rider Zero oraz Pocket Mini Golf oraz Fly Sky High.

W styczniu Spółka podpisała również dwie umowy wydawnicze gier z segmentu mid-core, grę RPG “Amusing Heroes” ze studiem Amuzing Park Corp z Korei Południowej, oraz adaptację konsolowej wersji gry sportowej “Smooth: Summer Games” z hiszpańskim developerem Kaneda Games.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus