Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w styczniu 2020 r. równe około 78,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2019 r. o około 10%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w styczniu 2020 r. do około 50,5 mln zł, czyli o 6,9% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 25,5 mln zł, o 19,4% więcej niż rok wcześniej.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,9% i była wyższa od marży osiągniętej w styczniu 2019 roku o około 1,5 p.p." – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec stycznia 2020 r. równa 54,1 tys. m2 (+5,5% r/r).