Baza klientów spółki LVC (LIVECHAT) wzrosła o 394 firm w sierpniu. Według stanu na 1 września, z jej rozwiązania korzystało 16 598 firm z ponad 140 krajów, podała spółka.
Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 11 917 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o ponad 39% w ciągu 12 miesięcy.
"Cały zespół pracuje intensywnie, żeby nasz produkt i poziom obsługi klienta był coraz lepszy. Cieszymy się, że zostaje to docenione, czego efektem jest wzrost liczby klientów, a także wysoka pozycja w ogłoszonych niedawno rankingach najlepszych aplikacji dla biznesu serwisu G2 Crowd, które bazują właśnie na recenzjach użytkowników" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Liczba klientów korzystających z rozwiązania przekłada się na wzrost wyników spółki. Zysk netto LiveChat Software w roku obrotowym 2015 (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł, o 51,3% więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wzrosły o 60,5% r/r do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% r/r do 36,16 mln zł.
Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University) i kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.