Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów osiągnęły w 2019 r. najwyższy w ponad 32-letniej historii spółki poziom 799,6 mln zł, co oznacza wzrost o 6,2% w stosunku do 2018 r. Ponad 70% tej kwoty (562 mln zł, +11,8% rdr.) przyniosła sprzedaż online.
Najwyższy wolumen przychodów ze sprzedaży TIM zanotował w październiku 2019 r., gdy po raz pierwszy w historii obroty przekroczyły 80 mln zł (80,35 mln zł). Z kolei grudzień 2019 r. okazał się najlepszy pod względem miesięcznej dynamiki wzrostu obrotów rok do roku (+12,5% - z 53,82 mln zł w XII 2018 r. do 60,55 mln zł w XII 2019 r.).
- Rok 2019 to bez wątpienia czas bicia przez TIM kolejnych rekordów i osiągania tego, co jeszcze 5-10 lat temu wydawało się nieosiągalne. W aż 11 miesiącach nasze obroty przekroczyły 60 milionów złotych, zaś czwarty kwartał przyniósł zarówno miesięczny rekord wszech czasów, jak i najwyższe kwartalne przychody ze sprzedaży (ponad 211,5 mln zł) – zauważa Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM. – To efekt nieustannego doskonalenia naszego hybrydowego modelu sprzedaży. Mam na myśli zarówno technologię, dzięki której funkcjonuje kanał e-commerce, jak i cały team, pracujący z naszymi dostawcami i klientami. To wyjątkowe połączenie pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość i stawiać sobie co roku kolejne, ambitne cele – dodaje Krzysztof Folta.