Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w październiku 2019 równe około 75,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 32,1%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w październiku 2019 r. do około 48,1 mln zł, czyli o 40,9% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 24,9 mln zł, o 22,4% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 811,5 mln zł (+37,3% r/r). Za 507 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 273,3 mln zł jubilerski. To odpowiednio 52,3% i 21,1% wzrost w stosunku do okresu styczeń – październik 2018 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,9 % i była wyższa od marży osiągniętej w październiku 2018 roku o około 2,0 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-październik 2019 wyniosła około 51,7% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec października 2019 równa 54,3 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.