Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż VRG wzrosła w październiku o 32,1% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w październiku 2019 równe około 75,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 32,1%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w październiku 2019 r. do około 48,1 mln zł, czyli o 40,9% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 24,9 mln zł, o 22,4% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 811,5 mln zł (+37,3% r/r). Za 507 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 273,3 mln zł jubilerski. To odpowiednio 52,3% i 21,1% wzrost w stosunku do okresu styczeń – październik 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,9 % i była wyższa od marży osiągniętej w październiku 2018 roku o około 2,0 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-październik 2019 wyniosła około 51,7% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec października 2019 równa 54,3 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus