Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w sierpniu 2019 równe około 86,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 44,1%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w sierpniu 2019 r. do około 53,2 mln zł, czyli o 67,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 31,2 mln zł, o 22,1% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 656 mln zł (+37,8% r/r). Za 410,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 220,8 mln zł jubilerski. To odpowiednio 54,6% i 20,5% wzrost w stosunku do okresu styczeń – sierpień 2018 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,9 % i była niższa od marży osiągniętej w sierpniu 2018 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-sierpień 2019 wyniosła około 51,1% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec sierpnia 2019 równa 53,9 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.