W drugim kwartale 2019 roku CDA odnotowało 10,4 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 72,4% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Główny czynnik wpływający na zwiększenie przychodów stanowi intensyfikacja sprzedaży subskrypcji CDA Premium – sprzedaż miesięcznych abonamentów w omawianym kwartale wyniosła niemal 9,5 mln zł.
„Warto odnotować, że w działalności Spółki obserwuje się sezonowość - użytkownicy portalu wykazują wzmożoną aktywność w okresie zimowym, sprzyjającym spędzaniu czasu w domu. Analogicznie, w okresie letnim aktywność ta spada. Pomimo tego, Spółka odnotowała wyższe wyniki w porównaniu z tymi, osiągniętymi w ubiegłym kwartale. W szczególności sprzyjającym okresem był maj ze względu na większą liczbę dni wolnych od pracy oraz niesprzyjająca, jak na te porę roku, pogoda.” – czytamy w raporcie CDA.
Na koniec czerwca 2019 z usług VOD oferowanych przez Spółkę korzystało 190,4 tys. aktywnych subskrybentów. W porównaniu do czerwca 2018 r. zwiększono liczbę abonentów o 80,7 tys., co stanowi wzrost o nieco ponad 73,5%.
Zysk operacyjny spółki w drugim kwartale 2019 roku wyniósł 2,8 mln zł i był niemal dwuipółkrotnie wyższy w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Zysk netto CDA w drugim kwartale 2019 roku wyniósł 2,3 mln zł, wobec 1,1 mln zł zysku odnotowanego w analogicznym okresie roku ubiegłego.