Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

T-Bull podsumowuje czerwiec i przedstawia plany na najbliższe tygodnie

Udostępnij

T-Bull S.A. w ramach raportu z ubiegłego miesiąca informuje o 4 155 254 nowych pobraniach swoich gier. To kolejny rozwojowy miesiąc dla wrocławskiej spółki. Rynek aplikacji mobilnych przechodzi ostatnio wiele zmian. Zarząd T-Bull S.A. postanowił jeszcze prężniej rozwijać dział R&D, który pozwala optymalizować gry pod aktualną politykę sklepów z aplikacjami.

-W najbliższym czasie jeszcze bardziej zintensyfikujemy swoje działania mające na celu poprawę jakości pod względem wydajności, ponadto położyliśmy mocny nacisk na tryb multiplayer, który już w chwili obecnej jest wprowadzony w naszych grach - mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu TBL (TBULL).

W pierwszym miesiącu trzeciego kwartału udało się nawiązać partnerstwo z Google w zakresie promocji Racing Classics PRO.  Z kolei Moto Rider GO to już drugi tytuł po Top Speed, który trafił do Huawei AppGallery.

11 czerwca wrocławski deweloper wydał kontynuację kultowych już wyścigów z serii Top Speed. Dwójka jest obecnie dostępna jedynie w sklepie Google Play dla posiadaczy urządzeń mobilnych cechujących się wysokimi parametrami. Trwa proces dodawania tytułu do sklepu App Store. Twórcy pracują także nad optymalizacją tytułu, co pozwoli na dotarcie z nim do szerokiego grona odbiorców i realizacji założonych wcześniej prognoz.

Największą popularnością cieszyły się w zeszłym miesiącu:

  • Moto Rider GO – w czerwcu został pobrany 1 164 285 razy. Za ponad ¼ tej liczby odpowiedzialni są użytkownicy z Indii (27%), natomiast najchętniej zakupów w grze dokonują Amerykanie (22%). Średnia kwota transakcji wyniosła 4,43$.
  • Top Speed – czyli kultowe wyścigi w pierwszym miesiącu wakacji zostały pobrane 715 565 razy. Najczęściej działo się to w Indonezji, Brazylii i Meksyku (kolejno 12%, 9,70% i 6,90%). Średnio użytkownicy na ten tytuł w ubiegłym miesiącu wydawali blisko 6$. Prawie co druga transakcja pochodziła z USA (47%).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus