Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, osiągnął 11,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych marki Coccodrillo. Oznacza to wzrost o 16 proc. w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W krajowym sklepie internetowym spółka wypracowała 1,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 16 proc. lepszym od zanotowanych rok wcześniej.
- Pogoda w czerwcu nam dopisała. Wysokie temperatury spowodowały, że rodzice z dziećmi chętnie spędzali czas w galeriach handlowych i kupowali odzież letnią dla swoich pociech. W czerwcu rozpoczęliśmy również wyprzedaż sezonową, która zawsze jest dodatkową zachętą dla naszych klientów. To kolejny rekordowy miesiąc sprzedażowy, co pokazuje, że nasze działania i praca przekładają się na coraz lepsze wyniki spółki – mówi Marek Dworczak, prezes CDL (CDRL).
W pierwszym półroczu spółka wypracowała łącznie 70,5 mln zł przychodów ze sprzedaży odzieży i akcesoriów marki Coccodrillo w polskich sklepach stacjonarnych, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Sprzedaż w krajowym kanale e-commerce wyniosła 11,3 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 23 proc.
Dnia 12 listopada 2018 roku Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie CDRL zdecydowało o upoważnieniu zarządu do skupu akcji własnych. Maksymalna liczba akcji, które mogą zostać skupione przez spółkę wynosi 96 872 tys. sztuk. Łączna kwota przeznaczona na ten cel ustalona została na poziomie 2,96 mln zł. W kwietniu spółka rozpoczęła realizację programu skupu. W okresie od 23 kwietnia do 3 lipca spółka nabyła 8 087 akcji, które stanowią ok. 0,13 proc. kapitału zakładowego spółki.