Legimi S.A., pionier na polskim rynku e-książek, uruchomiło rewolucyjną zmianę w postaci Legimi 3.0. Jest to zaprojektowana od zera platforma internetowa i aplikacja mobilna, w której w centrum zainteresowania jest użytkownik. Nowa odsłona Legimi ma podnieść poziom satysfakcji klienta, jego lojalność oraz poziom konwersji nowych użytkowników.
- Opracowując koncepcję Legimi 3.0. skupialiśmy się przede wszystkim na potrzebach i wygodzie użytkownika. Znacznie poprawiliśmy funkcjonalność korzystania z biblioteki, czytania książek i odkrywania nowych tytułów. Postawiliśmy na nowoczesny design, wpisujący się w najnowsze standardy branży technologicznej, który połączyliśmy z odświeżeniem identyfikacji wizualnej marki. Wierzymy, że dzięki rewolucyjnym zmianom będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji klienta, jego lojalność oraz poziom konwersji nowych użytkowników. – komentuje Mikołaj Małaczyński, CEO Legimi.
Legimi 3.0. zachęca użytkownika do interakcji poprzez atrakcyjny design oraz czytelny i intuicyjny interfejs. Strona stała się w pełni responsywna, co umożliwia korzystanie z niej na urządzeniach mobilnych. Multiwyszukiwarka ułatwia odnalezienie interesującego tytułu, autora lub wydawnictwa, a system filtrowania pozwoli na sprawdzenie, które tytuły znajdują się w pakiecie użytkownika.
- Opracowanie Legimi 3.0 wymagało stworzenia od nowa wielu ważnych komponentów platformy, by przygotować ją na dalszy dynamiczny wzrost bazy użytkowników i obecność na rynku niemieckim. Przyświeca nam troska o jak najlepsze doświadczenie klienta z naszym produktem, począwszy od usability aplikacji mobilnej czy serwisu webowego wykorzystującego obecnie technologię React, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokich parametrów wydajności i bezpieczeństwa. – dodaje Mateusz Frukacz, CTO Legimi.
Jednocześnie udostępniona została otwarta wersja beta zaprojektowanej od podstaw aplikacji Legimi na Androida, stawiająca na pierwszym planie wygodę przeglądania i przeszukiwania bogatej biblioteki Legimi. W odpowiedzi na sugestie czytelników ułatwione zostało także zarządzanie kolekcjami książek, których przeciętny abonent na półce przechowuje ponad 100. Użytkownicy systemu iOS otrzymają aktualizację zawierającą wprowadzone udoskonalenia w czwartym kwartale 2019 roku.