Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Lotos wprowadza nowy koncept gastronomiczny

Udostępnij

Dziewiętnaście nowych pozycji w menu, m.in. bagietka Kurczak Teriyaki, sałatka Caprese, Klasycznie Wypasiony burger oraz szeroka oferta wege. Na zmodernizowanej stacji LOTOS w Redzie uruchomiono sprzedaż kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu. Jest to pierwsza stacja LTS (LOTOS) w Polsce, która prowadzi sprzedaż w nowym koncepcie.

Stacja Smaku jest odpowiedzią na potrzeby wymagającego klienta oraz aktualne trendy, także w aspekcie rozwoju oferty Cafe Punkt i budowania atrakcyjności oferty stacji LOTOS na konkurencyjnym rynku. To oferta dań przygotowywanych na oczach klienta z najlepszych składników, według autorskich receptur. Produkty, w większości podawane na gorąco, są  idealnym rozwiązaniem na śniadanie czy lunch w podróży.

– Wyszkoleni pracownicy zaproponują i przygotują na oczach klienta – w ciągu 3-4 minut od zamówienia – wybraną kanapkę lub przekąskę zgodnie z preferencjami klienta. Pomogą też w wyborze pysznej kawy lub świeżo wyciskanego soku. Kluczowymi wartościami nowej oferty jest nie tylko czas oczekiwania na zamówienia, jakość produktów czy wygoda konsumpcji, ale przede wszystkim szerokość asortymentu oraz atrakcyjność cenowa nowej oferty – podkreśla Paulina Kobiela, menadżer ds. zarządzania kategorią w spółce LOTOS Paliwa.

Robione na miejscu posiłki to nowa jakość na stacjach LOTOS. To, co wyróżnia tę ofertę to współpraca z najlepszymi dostawcami, własne receptury pieczywa na zakwasie czy oryginalne sosy i dodatki. Pomyślano też o propozycjach dla osób ceniących produkty wege: burger, wrap, hot dog, sałatka oraz panini w różnych kompozycjach smakowych. Specjalnie dla tej grupy klientów przygotowano też burgera z buraka oraz rollera z cieciorki i kaszy jaglanej.

– W ostatni weekend kwietnia pierwsi klienci mogli poznać nowe smaki na naszej stacji – potwierdza Marek Jagła, kierownik stacji w Redzie. – Obserwujemy bardzo pozytywny odzew naszych stałych klientów. Dużym zainteresowaniem cieszy się Burger Szefa oraz Wrap Złocisty Kurczak. Jest to atrakcyjna oferta również dla wszystkich osób w podróży, w tym rodzin, które często odwiedzają naszą stację w drodze na wakacje czy weekendowy odpoczynek.

Jako pierwszą lokalizację dla nowego konceptu wybrano stację LOTOS w Redzie przy ul. Wejherowskiej 3. Stacja przeszła w pierwszym kwartale tego roku gruntowną modernizację, uwzględniającą elementy budynku stacji – nowe otoki, pylon, wizualizację oraz zmianę wystroju wnętrza. Zaproponowano też nową aranżację Cafe Punkt: meble oraz kolorystykę sprzyjającą odpoczynkowi w podróży.

– W ramach realizacji strategii rozwoju sieci stacji LOTOS – w tym rozwoju sprzedaży produktów i usług pozapaliwowych – planowane jest wdrożenie projektu na około 10 stacjach oraz dalszy rozwój w kolejnych latach – podkreśla Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

– Własna koncepcja pozwala implementować ofertę również na stacjach o mniejszym potencjale sprzedażowym. Od strony technologii została tak zaprojektowana, aby jej modułowość umożliwiała wprowadzenie oferty na mniejsze formaty stacji paliw, również u naszych partnerów franczyzowych – wyjaśnia Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa ds. handlu.