Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów od stycznia do kwietnia 2019 r. wyniosły łącznie 251,8 mln zł wobec 235,6 mln zł rok wcześniej (+6,9% r/r). Kwiecień 2019 r. jest pierwszym kwietniem w historii firmy, w którym szacowane obroty przekroczyły 60 mln zł, osiągając poziom 60,7 mln zł (+3,1% r/r).
Suma szacowanych przychodów ze sprzedaży online wyniosła w pierwszych czterech miesiącach 2019 r. 180,5 mln zł (+8,6% r/r). W samym kwietniu 2019 r. kanał e-commerce przyniósł 43,5 mln zł (+2,7% r/r).
- Trzy z czterech miesięcy 2019 roku zamknęliśmy z obrotami przekraczającymi 60 milionów złotych. W kwietniu osiągnęliśmy to pomimo okresu świątecznego i majówki, która dla wielu klientów rozpoczęła się wraz z ostatnim weekendem kwietnia. To kolejne potwierdzenie zdolności TIM-u do osiągania wzrostów także przy mniej sprzyjających uwarunkowaniach rynkowych, jak mniejsza liczba dni roboczych – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.