Ze wstępnych szacunków wynika, że pod względem przychodów ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą wynika, że za nami najlepszy marzec i najlepsze pierwsze trzy miesiące roku w historii TIM. Obroty w marcu wyniosły 69,7 mln zł (+7,4% r/r), zaś w okresie styczeń-marzec 2019 r. przekroczyły 191,1 mln zł (+8,1% r/r).
Szacowana dynamika wzrostu w kanale e-commerce była jeszcze wyższa: +13% r/r w marcu 2019 r. (48,06 mln zł) i +10,6% r/r w całym I kwartale 2019 r. (137,04 mln zł).
– Miesiące zimowe w czasach sprzed zmiany naszego modelu biznesowego były czasem zastoju, przeczekania. Tymczasem marzec 2019 r. był pod względem obrotów trzecim najlepszym miesiącem w historii TIM-u. Pory roku nie stanowią więc dla nas większego ograniczenia, a na kalendarz patrzymy głównie przez pryzmat dni roboczych w danym miesiącu, gdyż to rzeczywiście przekłada się na wysokość obrotów – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. – Coraz rzadziej spoglądamy w przeszłość, w czasy sprzed uruchomienia TIM.pl. Historia jest ważna, przyszłość jest ciekawsza. A my wiemy, w którym kierunku chcemy się rozwijać, by bić kolejne rekordy – zapewnia Krzysztof Folta.