Grupa Archicom sprzedała w pierwszym kwartale 2019 r. 406 lokali, czyli o 58,0% więcej niż w analogicznym okresie 2018 r. Deweloper wydał klientom 157 mieszkań, czyli o 31,1% mniej r/r.
- Osiągnęliśmy jeden z najlepszych wyników kwartalnej sprzedaży w naszej historii, pomimo wymagającej sytuacji na rynku z którą cała branża zmaga się od kilkunastu miesięcy. To duży sukces i potwierdzenie słuszności naszej filozofii kreowania osiedli, budujących społeczne więzi – mówi Krzysztof Andrulewicz, prezes Zarządu Archicom. – Klienci doceniają naszą zdywersyfikowaną ofertę, którą zgodnie z wcześniejszymi założeniami, uzupełniliśmy w ostatnich miesiącach o ponad 450 lokali – dodaje.
W 1 kw. 2019 r. klienci ARH (ARCHICOM) najchętniej wybierali mieszkania na wrocławskich osiedlach Olimpia Port i Forma. Dużą popularnością cieszą się także kolejne etapy inwestycji Słoneczne Stabłowice i Cztery Pory Roku, a także realizowane przez Archicom Polska osiedla Łąkowa w Łodzi i Przylesie Marcelin w Poznaniu.
Oferta mieszkaniowa Grupy to obecnie prawie 1.900 lokali dostępnych w kilkunastu projektach mieszkaniowych we Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu oraz Trójmieście. W pierwszych trzech miesiącach oferta mieszkaniowa została uzupełniona o kolejny etap osiedla Browary Wrocławskie, gdzie klienci znajdą unikalne lofty usytuowane w historycznej tkance Butelkowni i Leżakowni dawnego Browaru Piastowskiego. Deweloper rozpoczął też realizację kolejnych budynków na osiedlu Cztery Pory Roku oraz nową inwestycję - Awipolis, zlokalizowaną przy ulicy Awicenny we wrocławskiej dzielnicy Oporów. Grupa Archicom posiada ponadto zabezpieczony bank gruntów, który umożliwia aktualnie budowę prawie 5650 lokali.