Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Archicom sprzedał 406 lokali w 1 kw. 2019 r.

Udostępnij

Grupa Archicom sprzedała w pierwszym kwartale 2019 r. 406 lokali, czyli o 58,0% więcej niż w analogicznym okresie 2018 r. Deweloper wydał klientom 157 mieszkań, czyli o 31,1% mniej r/r.

- Osiągnęliśmy jeden z najlepszych wyników kwartalnej sprzedaży w naszej historii, pomimo wymagającej sytuacji na rynku z którą cała branża zmaga się od kilkunastu miesięcy. To duży sukces i potwierdzenie słuszności naszej filozofii kreowania osiedli, budujących społeczne więzi – mówi Krzysztof Andrulewicz, prezes Zarządu Archicom. – Klienci doceniają naszą zdywersyfikowaną ofertę, którą zgodnie z wcześniejszymi założeniami, uzupełniliśmy w ostatnich miesiącach o ponad 450 lokali – dodaje.

W 1 kw. 2019 r. klienci ARH (ARCHICOM) najchętniej wybierali mieszkania na wrocławskich osiedlach Olimpia Port i Forma. Dużą popularnością cieszą się także kolejne etapy inwestycji Słoneczne Stabłowice i Cztery Pory Roku, a także realizowane przez Archicom Polska osiedla Łąkowa w Łodzi i Przylesie Marcelin w Poznaniu.

Oferta mieszkaniowa Grupy to obecnie prawie 1.900 lokali dostępnych w kilkunastu projektach mieszkaniowych we Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu oraz Trójmieście. W pierwszych trzech miesiącach oferta mieszkaniowa została uzupełniona o kolejny etap osiedla Browary Wrocławskie, gdzie klienci znajdą unikalne lofty usytuowane w historycznej tkance Butelkowni i Leżakowni dawnego Browaru Piastowskiego. Deweloper rozpoczął też realizację kolejnych budynków na osiedlu Cztery Pory Roku oraz nową inwestycję - Awipolis, zlokalizowaną przy ulicy Awicenny we wrocławskiej dzielnicy Oporów. Grupa Archicom posiada ponadto zabezpieczony bank gruntów, który umożliwia aktualnie budowę prawie 5650 lokali.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus