Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Biorezonans chce na giełdę

Udostępnij

Spółka, która odpowiada za produkcję i dystrybucję urządzeń do przeprowadzania testów z wykorzystaniem metody biorezonansu planuje dołączenie do grona giełdowych spółek. Urządzenia produkowane pod marką Mezator po dwóch latach dystrybucji są już dostępne w ponad 300 placówkach w całym kraju. Urządzenia sprzedawane są także na rynkach zagranicznych.

Madect to spółka założona w Londynie przez polskich przedsiębiorców w 2015 r. z planem produkcji i sprzedaży urządzeń pomiarowo diagnostycznych, które mogą być wykorzystywane u m.in. dietetyków, lekarzy  i naturopatów. Spółka działa na prężnie rozwijającym się europejskim rynku technologii medycznych, który po amerykańskim, jest drugim na świecie pod względem wielkości. Rynek medtech w Europie rósł średnio o ponad 4% rocznie w ostatnich dziewięciu latach.

Z urządzeń diagnostycznych chętnie korzystają już mieszkańcy Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii. Mezator skutecznie podbija też polski rynek, gdzie w ciągu dwóch ostatnich lat zdobył pozycję lidera. Na urządzeniach tej marki wykonuje się już minimum 61 tys. testów rocznie.

- Działamy na ciągle niezagospodarowanym rynku medtech i dzięki temu szybko rośniemy i stworzyliśmy spółkę w pełni skalowalną do międzynarodowego przedsięwzięcia. W zeszłym roku wypracowaliśmy przychody na poziomie  2 mln zł, co stanowi wzrost o blisko 80% rok do roku. Już teraz też widać, że bieżący rok będzie dla nas bardzo dobry, oceniając po portfelu zamówień – mówi Michał Heller, founder i zarządzający spółką Madect.

W planach na najbliższe kilkanaście miesięcy, spółka ma wdrożenia w zakresie R&D i wprowadzenie Mezatora do sprzedaży w nowych kanałach np. e-commerce. Trwają już rozmowy z jednym z największych francuskich portali e-commerce, gdzie będzie można kupić urządzenia z logo Mezator. Ponadto, Mezator ma być obecny na 28 krajowych rynkach w Europie gdzie będzie sprzedawany zarówno przez spółki zależne, jak i sieć dystrybutorów. Producent urządzeń do biorezonansu na przyszły rok planuje także debiut na New Connect.