7Levels, krakowski producent gier na konsole Nintendo, już 21 lutego br. zadebiutuje jako wydawca publikując grę „Warplanes: WW2 Dogfight”. Tytuł ukaże się na platformie Nintendo Switch w Europie, Australii oraz Ameryce (Stany Zjednoczone, Kanada i Meksyk). Autorem tej wysoko ocenianej przez społeczność graczy produkcji jest polskie Studio Home Net Games. Cena gry na platformie Nintendo Switch została ustalona na poziomie 9,99 EUR/USD.
Już 21 lutego odbędzie się premiera gry Warplanes: WW2 Dogfight, za wydanie której odpowiedzialne jest krakowskie studio 7Levels. Ta wciągająca, lotnicza gra akcji będzie dostępna na terytorium Europy, Australii i Ameryki (Stany Zjednoczone, Kanada i Meksyk) w cenie 9,99 EUR/USD. Gracze będą mogli wcielić się w rolę pilota i dowódcy eskadry elitarnej jednostki powietrznej walczącej pod niebem Wielkiej Brytanii, ZSRR i Niemiec oraz zasiąść za sterami jednego z ponad 30 historycznych samolotów. – Gier w podobnym klimacie i o podobnej tematyce na Nintendo Switch jest niewiele. Tym bardziej projekt jest niezwykle obiecujący, zwłaszcza że na pozostałych platformach odnosi spory sukces. – komentuje Paweł Biela, prezes 7LV (7LEVELS).
Home Net Games zostało założone przez weterana polskiej sceny gamedevu – Mirosława Dymka, który odpowiada za sukces takich produkcji jak: Earth 21XX czy Two Worlds. Również autorskie produkcje studia cieszą się dużym powodzeniem wśród graczy. Pierwsza gra twórców „Zombie Defence“ została pobrana na urządzenia mobilne ponad 12 mln razy, podczas gdy kolejna „The Pirate Caribbean Hunt“ osiągnęła wynik 8 milionów pobrań.
Wydanie gry „Warplanes: WW2 Dogfight to pierwszy projekt w programie „portingu” i wydawania gier na Nintendo Switch zewnętrznych developerów. Drugim tytułem, który 7Levels planuje wydać w najbliższym czasie jest „Golf Peaks” od studia Afterburn - Nasza strategia zakłada dalszą koncentrację na jak najszerszym wykorzystaniu możliwości platformy Nintendo Switch, dlatego w przyszłości myślimy o kontynuacji działalności wydawniczej starając się wybierać tytuły, które naszym zdaniem najlepiej wpasowują się w kanon najbardziej popularnych gier na Switch’u. Wydawanie gier zewnętrznych studiów stanowi uzupełniającą działalność spółki i nie wpływa na produkcje naszych autorskich projektów. – dodaje.