Ze wstępnych szacunków wynika, że przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów w 2018 r. wyniosły ponad 753 mln zł - o 14,4% więcej niż 2017 r. To najwyższy poziom rocznych przychodów od powstania TIM-u w 1987 r.
Kanał e-commerce przyniósł przez 12 miesięcy minionego roku niemal 534 mln zł (+14,2% r/r), co oczywiście także stanowi najlepszy wynik od uruchomienia przez TIM e-sklepu w 2013 r.
Grudniowe przychody ze sprzedaży online wyniosły według szacunków 38,26 mln zł, co oznacza wzrost o 4,6% w stosunku do grudnia 2017 r. Natomiast całkowita wartość obrotów w grudniu 2018 r. przekroczyła 53,81 mln zł, co stanowi wzrost o 1,6% w porównaniu z grudniem 2017 r.
– Rok 2018 zakończył się najlepszym w historii TIM-u kwartałem, w którym dwukrotnie przekroczyliśmy granicę 70 milionów złotych miesięcznych przychodów ze sprzedaży. Kanał e-commerce wygenerował 71% naszych rocznych obrotów i stanowi podstawę do dalszego, stabilnego rozwoju spółki w nowym roku. To daje nam spokój i odwagę do działania w obliczu coraz wyraźniejszych oznak spowolnienia gospodarczego. Po ponad pięciu latach od uruchomienia naszego e-sklepu sprzedaż online staje się w branży elektrotechnicznej standardem, a nie czymś wyjątkowym. Mam satysfakcję, że to od TIM-u wszystko się zaczęło. Jest w nas ambicja i potencjał, by nadal wyznaczać trendy na rynku – mówi Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.