Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Energa Operator wypowiedziała Qumakowi umowę dot. usług contact center

Udostępnij

Qumak otrzymał pismo od Energa Operator, w którym klient wypowiedział spółce umowę o świadczenie usług contact center, podała spółka.

"Klient w piśmie poinformował, że wypowiada umowę w całości z powodu okoliczności leżących po stronie spółki ze skutkiem na dzień 2.01.2019 r." - czytamy w komunikacie QMK (QUMAK).

Umowa przewiduje wynagrodzenie za realizację usług w ramach umowy (zadanie I) w kwocie 8 735 558, 4 zł brutto, z której spółka otrzymywała wynagrodzenie miesięczne w kwocie 242 654,4 zł brutto miesięcznie. W związku z realizacją przedmiotowej umowy spółka zatrudnia obecnie 46 pracowników w oparciu o umowę o pracę i 39 osób w ramach umowy zlecenia, podano również.

"Spółka analizuje przyczyny i podstawy wypowiedzenia umowy oraz zasadność jej rozwiązania przez klienta bez zachowania okresu wypowiedzenia" - podsumowano.

Qumak jest polską spółką informatyczno-technologiczną, notowaną na GPW od 2006 r. Oferuje innowacyjne rozwiązania IT dla sektora prywatnego i publicznego, świadczy usługi obejmujące: konsulting i doradztwo, projektowanie i wdrażanie rozwiązań, wsparcie techniczne i serwisowe oraz rozbudowę rozwiązań.

Grupa Energa jest trzecim największym operatorem systemu dystrybucyjnego w zakresie dostarczanej energii i trzecim największym sprzedawcą energii elektrycznej do odbiorców końcowych. Całkowita zainstalowana moc wytwórcza w elektrowniach grupy wynosi ok. 1,34 GW.