Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Radpol skupia się na optymalizacji, nad strategią będzie pracować 'po sezonie'

Udostępnij

RDL (RADPOL) w najbliższych miesiącach skupi się na optymalizacji bieżącej działalności, a prace nad strategią rozpoczną się "po sezonie", poinformował prezes Marcin Kowalczyk.

"Jednym z podstawowych obowiązków kierownictwa jest trzymanie się priorytetów. W tej chwili mamy sezon. Po sezonie będziemy podsumowywać, co poszło dobrze, co poszło źle i określać jak będziemy pracować w najbliższych latach" – powiedział Kowalczyk podczas konferencji prasowej, zapytany o nową strategię spółki.

"W tej chwili jesteśmy w całości zaangażowani jako zarząd i kluczowe kierownictwo w pozyskiwanie zamówień, optymalizację operacyjną, poprawę serwisu dla klienta" – dodał prezes.

Wyjaśnił także, że mimo trudnej sytuacji spółki w najbliższym czasie nie jest brana pod uwagę rezygnacja z któregokolwiek segmentu działalności.

"W najbliższych miesiącach na pewno nie, w najbliższych kwartałach trudno mi powiedzieć - w dyskusji o strategii nie ma tematów tabu. Celem jest dostarczenie maksymalnej wartości dla udziałowców – jeśli są obszary, które przynoszą straty, to trzeba się zastanowić" – powiedział Kowalczyk.

Wskazał też, że jako jeden z elementów przyszłej strategii spółka może natomiast rozważyć rozwój usług sieciowania dla innych branż.

Radpol to wytwórca i dostawca zaawansowanych technologicznie instalacji do przesyłu ciepła, produktów dla energetyki oraz rur z tworzyw sztucznych do instalacji wodnych, kanalizacyjnych i gazowych, a także rozwiązań dla innych gałęzi przemysłu. Kluczowymi odbiorcami produktów grupy są takie sektory jak energetyka, gazownictwo, ciepłownictwo, kolejnictwo czy motoryzacja. Spółka jest notowana na GPW od 2007 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus