EAT (AMREST) podpisał umowy dotyczące rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii, podała spółka. Burger King jest częścią portfela AmRest od 2007 roku. Spółka chce wykorzystać dotychczasowe doświadczenia w zarządzaniu siecią, aby znacząco zwiększyć jej skalę w regionie.
"Ugruntowana pozycja rynkowa firmy, jak również jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marką Burger King czyni AmRest doskonałym partnerem do dalszego rozwoju sieci w tym bardzo perspektywicznym dla nas regionie" - powiedział prezydent Burger King EMEA David Shear, cytowany w komunikacie.
Obecnie AmRest prowadzi 40 restauracji Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii, podano również.
"Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji naszej strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości, jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu. W pełni wierzymy, iż ta inwestycja przyniesie ogromną wartość dla naszych klientów oraz kluczowych interesariuszy, jak również przyczyni się do wzmocnienia wiodącej pozycji AmRest w Europie Środkowo-Wschodniej" - dodał prezydent Burger King w AmRest Alan Laughlin.
AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w m.in. Europie Zachodniej, Rosji oraz Chinach. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.