Sprzedaż detaliczna PRC (PROCHNIK) w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 5,48 mln zł w lipcu 2016 r., co oznacza wzrost o 47% w skali roku, podała spółka.
Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w lipcu o 74% r/r do 4,65 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 22% do 0,83 mln zł, podano w komunikacie.
Detaliczna marża brutto wyniosła 45% wobec 52% rok wcześniej, podano również.
Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.