Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2016 roku przez LPP wyniosły ok. 535 mln zł i były wyższe o ok. 21% r/r, podała spółka.
"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 38% i była o ok. 8 pkt proc. niższa od marży zrealizowanej w lipcu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2016 roku wyniosła 3 209 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku, podano także.
Przychody ze sprzedaży internetowej w lipcu 2016 wyniosły ok. 10 mln zł i były wyższe o ok. 170% r/r. Narastająco w okresie styczeń - lipiec 2016 r. sprzedaż internetowa wyniosła ok. 78 mln zł i była wyższa o ok. 100% r/r.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec lipca wyniosła ok. 872 tys. m2 i była większa o ok. 12% licząc r/r.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.