LPP liczy, że w przyszłym roku marża brutto na poziomie całej grupy utrzyma się w przedziale zakładanym na ten rok, tj. 54-55%, wynika ze słów wiceprezesa Przemysława Lutkiewicza.
"Kurs dolara rośnie i zakładamy, że będzie w przyszłym roku zmierzał w kierunku ok. 4 zł, więc utrzymanie w przyszłym roku podobnych marż do tego roku jest możliwe, ale jest to ambitne" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.
W tym roku spółka zakłada, że marża brutto na poziomie grupy wyniesie 54-55%.
"Będziemy walczyć o marżę m.in. poprzez lepsze kolekcje i kolekcje premiowe, także powalczyć o lepsze marże w e-commerce. My będziemy robić wszystko, aby te marże jeszcze podnieść. Kurs dolara będzie nam pomagał, albo przeszkadzał, gdyż nadal dużą część produkujemy w Azji" - dodał.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.