LPP planuje zwiększyć powierzchnię sklepów o 10% r/r w 2019 r. Zakładane wydatki inwestycyjne na przyszły rok to ok. 700 mln zł, podała spółka.
"Planowany capex w 2019 roku to ok. 700 mln zł, wzrost o ok. 25% r/r. Planowane wydatki na sklepy to ok. 380 mln zł, wydatki na biura to ok. 100 mln zł, a na obszar logistyki 170 mln zł, a 50 mln zł na obszar IT" – czytamy w prezentacji wynikowej.
Celem spółki jest wzrost powierzchni sklepów o 10% r/r w 2019 r. - do 1 206,6 tys. m2 z zakładanego na koniec 2018 r. 1 092,5 tys. m2.
LPP planuje wejść na dwa nowe rynki ze sklepami własnymi, do Bośni i Hercegowiny oraz Finlandii. W rezultacie na koniec 2019 r. salony marki Reserved powinny znajdować się w 25 krajach.
Cele na 2019 rok to:
- selektywny wzrost powierzchni w Polsce,
- przyśpieszenie wzrostów w Europie (nacisk na Europę Południowo-Wschodnią),
- kontynuacja rozwoju w rejonie CIS, podano także.
Na koniec III kw. 2018 roku grupa dysponowała 1 714 sklepami w 22 krajach o łącznej powierzchni 1 035,4 tys. m2.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.