Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w czerwcu 2016 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 11,38 mln zł i była wyższa o 6,1% r/r, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w czerwcu wyniosła 6,125 mln zł i była wyższa o 2,7% r/r.
Sprzedaż detaliczna w czerwcu wyniosła 11,13 mln zł, co oznacza wzrost o 5,5% r/r.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w czerwcu 6,05 mln zł i była wyższa o 2,6% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-czerwiec wyniosła 69,02 mln zł i była wyższa o 18,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 66,94 mln zł, co oznacza wzrost o 20,3% w skali roku.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-czerwiec 36,93 mln zł i była wyższa o 16,8% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-czerwiec 36,18 mln zł i była wyższa o 17,7% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.