Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) w czerwcu br. wyniosły 13,3 mln zł i były wyższe o 18% r/r, poinformowała spółka. Narastająco w ciągu 6 miesięcy br. wzrosły o 13% r/r do 62,6 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 11,6 mln zł i były wyższe o 21% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 1,5 mln zł i były niższe o 4% r/r, podano w komunikacie. W okresie styczeń-czerwiec br. przychody te ukształtowały się na poziomach odpowiednio: 53,9 mln zł (wzrost o 15% r/r) i 8,3 mln zł (wzrost o 5% r/r).
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 150,9 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.