Baza klientów spółki LVC (LIVECHAT) Software wzrosła o 482 firm w czerwcu. Według stanu na 1 lipca, z jej rozwiązania korzystało 15 892 firm z ponad 140 krajów, podała spółka.
"Czerwiec był dla nas najlepszym miesiącem tego roku pod względem tempa pozyskiwania nowych klientów. Cały zespół pracuje nad tym, żeby jeszcze poprawić ten wynik w przyszłości" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 11 213 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o 41,7% w ciągu dwunastu miesięcy, podano także.
Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks), podano także.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.