Przychody CDL (CDRL) - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wyniosły 67,3 mln zł łącznie w pierwszej połowie br., co oznacza wzrost o 3% r/r, podała spółka. W okresie styczeń - czerwiec wzrost w polskim kanale e-commerce wyniósł 41%, co przełożyło się na przychody w wysokości 9,2 mln zł.
W samym czerwcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 9,8 mln zł i były o 13% wyższe od zanotowanych przed rokiem. Przychody spółki CDRL w polskim kanale e-commerce wzrosły w minionym miesiącu o 1% do 0,9 mln zł, podano w komunikacie.
"Osiągnięte w I półroczu wyniki pokazują, że nasza oferta cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem oferty oraz optymalizacją krajowych punktów sprzedażowych i poprawą jej rentowności" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 - poza nią.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.