Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w maju 2016 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 13,132 mln zł i była wyższa o 12,1% r/r, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w maju wyniosła 7,497 mln zł i była wyższa o 9,9% r/r.
Sprzedaż detaliczna w maju wyniosła 12,815 mln zł, co oznacza wzrost o 10% r/r.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w maju 7,379 mln zł i była wyższa o 8,7% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-maj wyniosła 57,632 mln zł i była wyższa o 21,7% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 55,806 mln zł, co oznacza wzrost o 23,8% w skali roku.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-maj 30,797 mln zł i była wyższa o 20,1% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-maj 30,124 mln zł i była wyższa o 21,3% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.