TSG (TESGAS) planuje pozyskać wydawcę na rynku chińskim, poinformował wiceprezes spółki Arkadiusz Pernal.
"'Fishing Clash' pojawił w dystrybucji Apple na rynek chiński. Dostaliśmy tam feature i widzimy dobre parametry, więc szukamy wydawcy na tym rynku, żeby pojawić się tam oficjalnie" - powiedział Pernal na spotkaniu z dziennikarzami.
Według słów przedstawicieli zarządu, potencjalne pierwsze efekty planowanych działań w Chinach to perspektywa ok. pół roku.
Prezes Ten Square Games Maciej Popowicz wskazał, że średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników (MAU) przekroczyła na koniec I kwartału liczbę 2 mln. Według jego słów, ten wskaźnik raczej pozostanie stabilny, ale za to w tej bazie rośnie udział "dobrze płacących" użytkowników.
Prezes wskazał ponadto, że "Fishing Clash" jest nadal rozwijany, szczególnie dodawane są nowe elementy rozgrywki.
Plany wydawnicze uwzględniają tytuł "Fishing Battle" i jego soft launch jeszcze w I półroczu. Gra "Mini Golf" jest na wczesnym etapie rozwoju, a plan przewiduje soft launch pod koniec roku.
"Nasze założenia finansowe na ten rok nie uwzględniają tych tytułów" - zaznaczył Popowicz.
Prezes wskazał ponadto, że dotychczas alokacja budżetu reklamowego szła głównie przez Facebook. Teraz jednak spółka będzie mocniej inwestować w kanał reklamowy Google, który jak zaznaczył Popowicz, stał się już dla spółki zyskowny.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju br.